Известие

Collapse
No announcement yet.

не иска да пали на студен старт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • не иска да пали на студен старт

    Така колеги преди няколко семидци пуснах тема за моята 147ца,която така и не искаше да пали на студен старт сутринта...
    От вчера е с нов дебитометър на бош и прави същите дивотии. Колата е 2005 година с газово (проверено е първо то дали прави проблеми..не е),та ето пример с тази брера,която има точно същия проблем и не знам как да го махна.. https://www.youtube.com/watch?v=JniHNn4e7Vs
    Ако някой може да помогне...ще има много бира!
    147 1.6TS 2005 120bhp.
    The beauty is real...you just have to find it!

  • #2
    Веднъж като запали усеща ли се проблем с мотора, като да няма динамика, да не държи стабилни обороти на празен ход или нещо друго?
    Правена ли е диагностика и ако да има ли записани грешки и какви?

    Според мен вероятните причини, подредени от най-вероятната, към най-малко вероятната са:

    - Ниско налягане на горивото в рейката (следва да се премери, какво е по време на студен старт).

    - Калпава бобина, високоволтови кабели или свещи.

    - Възможно е заради газовата уредба да се променят некоректно настройките на ECU -то. Можеш да опиташ да караш няколко дена само на бензин, за да видиш дали е от това проблема.

    - Може да има ниска компресия на някой цилиндър (добре е да се замери).

    - Може да е дал фира температурният сензор (добре е да се погледне на диагностика, каква температура отчита ECU - то)
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 02:19.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      И аз си мислех същото и като се опитва да запали почва да тресе и оборотите се полудяват от 1100 на 400 после от 300 до 500 и така..чак след 4тото палене се оправя...
      147 1.6TS 2005 120bhp.
      The beauty is real...you just have to find it!

      Comment


      • #4
        Започни с мерене на налягането на горивото докато върти стартерът и се мъчи да запали. То не трябва да е по-ниско от 3 - 3,5 бара.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          От собствен опит ще задам 2 въпроса с които може би много хора тук няма да са съгласни, но на мен точно това ми се случи.
          -свети ли ти чека като запалиш ?
          -замери ли съпротивленито на RPM sensor-a ?
          Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark ECO 105 Hp

          Comment


          • #6
            Един път само го направи..
            Днес запали от раз,но вчера цял ден само на бенз карам и ме кара да се замисля,че може да се бъркат двата компютъра..и когато паля на студено се бърка сместа..
            147 1.6TS 2005 120bhp.
            The beauty is real...you just have to find it!

            Comment


            • #7
              И на мен ми ги правеше тия номера, ту студена, ту топла не щеше да пали, само въртеше... Ходих в сервиза на алфа ромео и там стана ясно че е от този RPM sensor (импулсен датчик на коляновия вал) за който те питам. За това ако имаш желание, нека някой ти го замери, за да се види дали работи. Ако пък имаш мултицет ти си го замери (Намира се най вдясно на декоративната кора на мотора - с кафява буксичка е). Не казвам че 100% е там проблема, но е възможно, тъй като ми прилича на моя проблем, а той се реши след смяната. Аз също съм на газ.
              Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark ECO 105 Hp

              Comment


              • #8
                Да благодаря,но тъкмо ей сега слизам от нея карах я 1 ден само на бен и сутринта запали от раз и чак ей сега пак я запалих пак от раз..явно нещо сместа дава проблем след като я изгася на газ..тъй като е направена да пали на бенз само и на 35 градусе се вкучва газта..
                Ще проверя и датчика,но май ще излезе настройка на инжекцията..явно трябва нстройка след новия дебитомер
                147 1.6TS 2005 120bhp.
                The beauty is real...you just have to find it!

                Comment


                • #9
                  Абсолютно същият проблем и при мен.
                  Ако беше от МАФ сензора при изключен такъв би трябвало да работи в авариен режин... но не работи. Гасне като по часовник след 5 секунди.
                  Прехваленото немско запалване е единствената калпава страна, според мен, след 5 години експлоатация.

                  Comment


                  • #10
                    Проблема при мене се оказа много голямо налягане от газовото и като я паля на студен старт компютура на колата се беркаще от натрупаната газ и не палеше. Аз смених свещи Дензо,нов МАФ сензор Бош и сега всичко е супер..пали на -20 като пушка !
                    147 1.6TS 2005 120bhp.
                    The beauty is real...you just have to find it!

                    Comment


                    • #11
                      Нощес и аз почовърках настройките на ГИ, бензиновите времена бяха по-високи а газ. Приравних ги`софтеура на ГИ има такава функция` и тази сутрин запали без проблеми. Ще покарам ден два, та дано виновникът да е само ГИ.
                      Изглежда проклетите газови имат свойството да променят сами настройките си в неправилна посока.

                      Comment


                      • #12
                        Аз вече 1 месец нямам проблеми! Просто е много финна настройката и колата се бъгва ако не е в ред. Капризни са няма как,се пак италянки
                        147 1.6TS 2005 120bhp.
                        The beauty is real...you just have to find it!

                        Comment

                        Working...
                        X